دانلود سوالات آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم 1399 – 1398

یکی از دغدغه های والدین دانش آموزان علی الخصوص در پایه های حساس ششم و نهم ، ورود فرزندان شان به مدارس برتر کشور که بیشتر با نام های فرزانگان و علامه حلی شناخته می شوند است . با تغییرات نظام آموزشی ، تحولاتی در شیوه برگزاری این آزمون ها پدید آمده و موجب سوالات و ابهاماتی برای اولیاء و دانش آموزان شده است . در این مقاله ، سعی داریم تا به متداول ترین این پرسش ها پاسخ دهیم .

ساختار کلی سوالات تیزهوشان نهم 1398 به چه صورتی است ؟

آزمون های ورودی تیزهوشان در پایه نهم ، از مباحث استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی سنجش به عمل آورده می شود . در سال 98 نیز پرسش ها در قالب دو دفترچه 15 و 75 سوالی طرح شده است .

سرفصل های سوالات تیزهوشان نهم 1398 چه مباحثی هستند ؟

در دفترچه اول ، دانش آموزان به سوالاتی از مباحث هوش کلامی ، هوش تصویری ، هوش منطقی و هوش فضایی پاسخ می دهند و در دفترچه دوم ، سوالاتی از دروس قرآن و معارف ، فارسی ، مطالعات ، علوم و ریاضی مطرح می شود که بودجه بندی و ضرایب آن را به تفصیل در ذیل مشاهده می کنید .

زمان برگزاری این آزمون چه زمانی است و نتایج آن چه زمانی اعلام می شود؟

این آزمون معمولاً در خرداد ماه برگزار می شود و در سال 98 نیز این آزمون ، در تاریخ 31 خرداد ماه 98  با حضور داوطلبان ورودی آزمون تیزهوشان نهم برگزار شد و نتایج آن ظرف شش هفته بعد روی سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان قرار گرفت .

دانلود سوالات آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم 1398

پسورد فایل : ندارد

محل نمایش فرم گزارش مشکل دانلود شما.

دیدگاهتان را بنویسید